12 kôl 3: Uzamknutie (2015) recenzia

12 kôl 3: Uzamknutie (2015) recenzia

1

WWE to podpísalo a dovolilo, aby sa to stalo, a je to zďaleka najhorší film z ich kánonu – ešte horší, ako si dokážete predstaviť.

Zápletka: Lockdown Sleduje policajného dôstojníka, ktorý sa vracia do služby po tom, čo sa zotavil z strelnej rany, aby objavil usvedčujúce dôkazy o nezákonných aktivitách proti svojim najbližším. Rýchlo sa ocitne uväznený vo svojom vlastnom okrsku, je prenasledovaný a hľadá pravdu, zatiaľ čo pokrivení policajti sa nezastavia pred ničím, aby získali dôkazy.

Preskúmanie: Nájdete tam dobré koncepty pre akčné filmy. Die Hard mal skvelý a potom tam boli riffy Die Hard Páči sa mi to V obkľúčení, rýchlosť, cestujúci 57 a každý ďalší film „chlap uviazne na mieste s teroristami“. Bez ohľadu na to, koľkokrát sa to zrazí, stále je to skvelý nápad. V čase, keď PG-13 hodnotil WWE film 12 kôl (v hlavnej úlohe s Johnom Cenou) bol prepustený, riff sa dostal do bodu, keď riff pozdvihol myšlienku tretieho filmu Die Hard franšízy, a hoci myšlienka chlapa, ktorý je nútený behať po meste a robiť nemožné úlohy pre teroristu, je celkom rozumná, nikdy to nebol nápad, ktorý by mal niekto kopírovať, ale bolo to tak, a dalo to máme ďalší veľký filmový počin od mohutného Johna Cenu, ktorý dodnes nikdy nedostal film o vozidle, ktorý potrebuje, aby sa z neho stala plnohodnotná akčná hviezda.

Prvý 12 kôl , od režiséra Rennyho Harlina (ktorý urobil oveľa lepšieho Die Hard 2: Die Harder ), bol zavalený nekrvavou akciou, bezpečným scenárom a žalostne slabým záporákom, ktorý nikdy nemal šancu proti Cenovi, ktorý aspoň navonok vyzerá ako beštia. Keď sa WWE nakoniec rozhodla točiť 12 kôl do in-name len pokračovanie franšízy, ako to robili s Mariňák (čo bolo ďalšie vozidlo s PG-13 Cena v hlavnej úlohe), posunuli sa na ďalšiu úroveň interných wrestlingových hviezd a dali Randymu Ortonovi šancu na titul s priamym natáčaním videa. 12 kôl 2: Reloaded . S vypnutým Ortonom natáčania Odsúdení 2 , ďalší chlapík v poradí na titulku ďalšieho 12 kôl Film bol Dean Ambrose (známy aj ako Jonathan Good).

Ambrose v skutočnosti nevyzerá ako príliš a sotva vyzerá ako zápasník (v tomto filme si nikdy nevyzlečie tričko, takže je ťažké povedať), ale má na neho taký pohľad každého človeka, o niečo menej ako Johna McClanea, trochu viac ako postava, ktorú hral Jason Patrick, povedzme, Rýchlosť 2: Tempomat. To je spravodlivé porovnanie. Ambrose hrá policajta menom Shaw, ktorý sa práve vrátil do práce po dlhšej dovolenke po streľbe, ktorá zabila jeho partnera a zranila ho. Všetci v sile sú okolo neho nervózni a nikto s ním nemôže nadviazať očný kontakt, pretože v tomto bode vyzerá ako poškodený tovar. Zatiaľ sa mi to páči. Ďalší policajt – o ktorom vieme, že je sociopatický špinavý detektív Burke (hrá ho Roger E. Cross) – je delo, ktoré všetci na oddelení milujú, a hovorí, že si vytvára svoje vlastné pravidlá a používa svoj odznak ako povolenie na zabíjanie. je podhodnotenie. Má k dispozícii čatu špinavých policajtov a policajná šéfka mu žerie ako z dlane.

Je to mätúce, pretože Shaw dostane zlý rap za to, že svoju prácu vykonáva bezpečne, ale Burke je celebrita, pretože je všade na mape. Je to protiklad klišé scenára policajtov, a tak keď sa veci zvrtnú po tom, čo si Shaw uvedomí, že Burke a jeho kamaráti sú špinaví, keď narazí na pamäťovú kartu s usvedčujúcimi dôkazmi, naštartuje sa koncept, na ktorom stojí celý film. Namiesto toho, aby Burke prinúti Shawa prejsť 12 vyčerpávajúcimi kolami úloh po celom meste Die Hard with a Vengeance a prvé dve 12 kôl Vo filmoch sa Shaw zasekne na policajnej stanici (ktorá je vysoká niekoľko poschodí) po tom, čo Burke spustil požiarny poplach, čím vyvolal povinnú evakuáciu, aby bola budova prázdna. Burke a jeho špinaví policajti (zdá sa, že ich je takmer tucet) prevezmú budovu, vypnú elektrinu, obsluhujú videokamery a rušia rádiové signály, aby nemohli prichádzať ani odchádzať žiadne hovory, čím sa uistí, že Shaw je zviera zahnané do kúta, ktorého zbraňou je len jeho bočná zbraň – s 12 nábojmi. To je myšlienka tohto filmu, a hoci je tam semienko dobrej myšlienky, musíte si uvedomiť, že v skutočnosti je táto myšlienka smiešna a hlúpa.

Vnútri budovy máte jedného policajta s iba 12 nábojmi na zabitie rovnako veľa zlých policajtov, ktorí ho zamkli a ktorí sa k nemu prepracovávajú v skupinách, vo dvojiciach a v single, a aj keď to znie celkom dobre, stále si myslíte, že sa to deje v a POLICAJNÁ STANICA kde by všade mohli byť schované ďalšie zbrane! Dokonca aj potom, čo hrdina zostrelí a zabije zlých ľudí, bude INÉ ZBRANE zdvihnúť a použiť, ale nikdy mu nenapadne vziať do ruky inú zbraň alebo prejsť cez nejaké bundy a visiace opasky, aby získal ďalšie klipy. A čo sa deje vonku na policajnej stanici? Objaví sa niekedy hasičský zbor? Nie. Keď ostatní policajti, ktorí evakuovali stanicu, stále počujú streľbu na svojom pracovisku, urobia niekedy niečo? Nie. Tím SWAT je nakoniec povolaný, keď sa ukáže, že Shaw údajne stratil rozum a zabíja ďalších policajtov, ale kedy vstúpia do budovy? V posledných piatich minútach 90-minútového filmu.

Akonáhle je Shaw zamknutý a trik filmu začne platiť, film sa stane vtipom, ktorý nie je zábavný. Stratil som prehľad o všetkých policajtoch a ženách, ktorí boli zabití počas konania. Verí Burke na sekundu úprimne, že mu prejdú veci, ktoré robí vo filme? Zamyslí sa niekedy niekto vo filme aspoň na sekundu nad dôsledkami neporiadku, ktorý narobili? Je tam scéna, kde partia chlapov strieľa do vetracích otvorov na svojej vlastnej stanici. Viete, čo som si myslel, keď sa to stalo? To bude stáť oddelenie tisíce dolárov na opravy. Dostane sa to do bodu, keď tí zlí začnú zbierať granáty, aby ich hádzali na Shawa, a nič, čo by som mohol urobiť, mi nezabránilo pokúsiť sa vysvetliť, čo si tieto postavy mysleli.

Milujem, keď sa niekto snaží vytvoriť novú akčnú hviezdu. Skutočná akčná hviezda, typ, ktorý pochádza z profesionálneho športu, bojových umení alebo wrestlingu. Vždy som tam, aby som povzbudil nového chlapa alebo dievča a dúfam, že nájdu perfektný film, ktorý im sadne ako uliaty Dokonalá zbraň bol ušitý na mieru pre Jeffa Speakmana . To je to, o čom hovorím – tá náhodná príležitosť, keď sa hviezdy zoradia a privedú vyvolenú, aby preniesli posvätnú štafetu do histórie akčných filmov. Úprimne povedané, nikdy predtým som nepočul o Deanovi Ambrosovi. Nezaoberám sa wrestlingom, ale verím, že WWE nám predstaví ľudí, ktorí obstoja v skúške časom – veľkých chlapov ako Hulk Hogan, Steve Austin a Dwayne Johnson. Nie je to nič hrozné, že Ambrose dostal nevďačné vystúpenie, keď hral v treťom zázname v druhej sérii. Myslím, premýšľajte o tom. Potom, čo Michael Dudikoff prešiel ďalej robiť American Ninja 3: Blood Hunt David Bradley vstúpil do obrazu a dlho vydržal, hral v solídnych akčných filmoch a filmoch o bojových umeniach. Americký ninja franšízu do jej piateho a posledného vstupu.

Nie som si istý, akú budúcnosť má Ambrose v akčných filmoch, ale ak 12 kôl 3: Uzamknutie je jeho jediným výstupom, potom ťahal za kratší koniec taktovky. Nie je to jeho vina, že film je hrozný, a nie je to ani jeho vina, že film má trhané, pohromade spojené akčné scény. Režisér – Stephen Reynolds – sa mal pred nástupom do práce pozrieť na feťácky, lenivý scenár a niečo povedať. WWE to podpísalo a dovolilo, aby sa to stalo, a je to zďaleka najhorší film z ich kánonu – ešte horší, ako si dokážete predstaviť. Videl som ich všetky – a väčšinu z nich v kinách ( 12 kôl 3: Uzamknutie bol prepustený divadelne v obmedzenom šírení) – ale toto sú pecky. Robí to prvé 12 kôl (čo bolo priemerné) vyzerajú v porovnaní fantasticky. To sú, priatelia, zlá správa.