Batman: Soul of the Dragon (2021) Blu-ray recenzia

4

Batman: Soul of the Dragon sa odlišuje od zvyšku animovaných filmov DC. Dúfame, že vo veľmi blízkej budúcnosti urobia aspoň jedno pokračovanie / pokračovanie.

Zápletka: V sedemdesiatych rokoch sa Bruce Wayne opäť pripojil k starým priateľom z tréningových dní bojových umení, aby bojoval proti kultovému zámeru vypustiť do sveta démona.

Preskúmanie: Píšu sa sedemdesiate roky a Bruce Wayne (vyjadrený Davidom Giuntolim) práve začal obliekať kapucňu a plášť svojho alter ega Batmana, strážcu Gothamu. Hadí kult hľadá posvätný meč, ktorý dokáže odomknúť starobylú bránu, ktorá bráni mocnému démonovi vstúpiť do sveta. Meč vlastní Lady Shiva (vyjadrená Kelly Hu), zločincom v čínskej štvrti. Wayna navštívi starý priateľ Richard Dragon (hovor Marc Dacascos), ktorý ho varuje, že Shivov meč bude ukradnutý hadím kultom, ak s tým niečo neurobia, a tak Wayne a Dragon spoja svoje sily, aby Shivu varovali , ktorý bol kedysi ich priateľom počas tréningových čias pod vedením starého mnícha (hovoril James Hong). Nájdu štvrtého člena svojej skupiny – afro-amerického učiteľa kung-fu menom Ben Turner (vyjadrený Michaelom Jai Whiteom) – a títo štyria tvoria prakticky neporaziteľný tím... zvlášť keď sa Wayne premení na Batmana. Keď sa postavia proti hadiemu kultu a ich vodcovi (ktorý bol odmalička vychovávaný ako predzvesť zla vo svete), konečný súboj dobra a zla otrasie stĺpmi pekla.

Skvelá a vítaná zmena tónu, éry a myslenia z DC Animated Universe, Batman: Soul of the Dragon je oveľa menej príbehom Batmana ako akčným komiksovým akčným filmom v štýle 007 zameraným na dospelých (má hodnotenie „R“) s len dosť Caped Crusader v ňom, aby to ospravedlnilo, že je súčasťou DC Universe. So zoznamom hlasových prejavov, ktorý naplní veľkolepú podívanú na živú akciu, stojí mimo (a, celkom úprimne, vyššie ) zo zvyšku animovaných filmov DC. Dúfame, že vo veľmi blízkej budúcnosti urobia aspoň jedno pokračovanie / pokračovanie. Od režiséra Sama Liu.

Blu-ray vydanie Batman: Soul of the Dragon prichádza s DVD a digitálnym kódom a je k dispozícii aj v 4K / Blu-ray / digitálnom HD kóde. Medzi špeciálne funkcie patrí „ Batman: Raw Groove,“ ukážka ďalšieho filmu DC Animated Universe, 2 bonusové kreslené filmy a ďalšie.