Bloodfight (1989) / Ironheart (1992) MVD Rewind Collection Blu-ray recenzia

4

Oba filmy majú svoje chyby, ale musíte ich odovzdať MVD za obnovenie menej známych akčných filmov a ich opätovné vydanie pre moderné publikum. Ak ste fanúšikom Bolo, potom toto musíte mať.

Zápletka krvavého súboja: Roky po odchode zo sveta slobodných bojových umení sa muž vracia do smrtiaceho sveta boja po tom, čo jeho najlepší študent zahynul na turnaji.

Preskúmanie: Bývalý šampión bojových umení menom Kai (Yasuaki Kurata) žije s určitou ľútosťou a jeho manželka sa s ním rozvedie, pretože už s ním nemôže mať vzťah. Každý deň chodí von, brázdi ulice, aby našiel niekoho, kto by sa mohol vyučiť, a jeho prvým pokusom je vycvičiť chuligána, z ktorého sa vyklube nečestný hlupák, a tak svoju pozornosť upriami na mladého muža (hrá ho Simon Yam ), ktorý doslova odmieta akékoľvek formálne školenia... kým ho poriadne nezbijú a neprepadnú. Keď ide ku Kaiovi na výcvik, Kai ho pripraví, aby vstúpil do smrteľného „krvavého súboja“ proti niektorým z najneľútostnejších bojovníkov na svete – hlavne Chang Lee, „vietnamskej kobre“ (hrá ho Bolo Yeung, virtuálne si zopakoval svoju rolu z Bloodsportu ). Keď je Kaiov učeň brutálne zavraždený v ringu (je to dosť šokujúca scéna), Kai strávi nasledujúci rok serióznym tréningom, aby sa postavil proti Leemu, aby znovu získal česť a pomstil smrť svojho žiaka.

Krvný súboj, natočený výhradne v angličtine, ale s prevažne ázijským obsadením, ktoré zápasí s jazykom, je nepopierateľnou kópiou Bloodsportu, no vďaka niekoľkým odchýlkam od tohto filmu je cool a trochu radikálny. Bolo stvárnenie záporáka je stále rovnako jednorozmerné ako väčšina postáv, ktoré hral počas svojej kariéry, ale je v tom istá krása. Vždy presne viete, čo s Bolo získate. Réžia Shuji Goto.

Zápletka Ironheart: Policajt z L.A. ide po gangu vražedných drogových dílerov.

Preskúmanie: Kórejský policajt John Keem (nováčik Britton Lee, ktorý nikdy nenakrútil ďalší film) ide po pruhovanom darebákovi menom Milverstead (Richard Norton), ktorý využíva nočný klub ako spôsob, ako prilákať atraktívne, slobodné ženy, aby sa dostatočne opili, aby mohli byť oklamaní a zajatí, aby ich predali do celého sveta ako sexuálne otrokyne. Keem je na prahu Milversteadu a myslí na pomstu, pretože Keemovho partnera predtým zabil Ice (Bolo Yeung), Milversteadov mohutný hlupák. Keď je v nočnom klube uväznená mladá žena, Keem neochotne použije peknú civilnú návnadu, aby mu pomohla chytiť jeho cieľ, ale keď to ide na juh, Keem musí ísť ešte míľu navyše, aby dostal svojho muža... čo sa ukáže byť ťažšie, ako by malo. pretože sa ukáže, že jeho vlastný šéf pracuje proti nemu a spolupracuje s Milversteadom za mastnú výplatu.

Napriek skutočnosti, že Boloova tvár a meno sú nehanebne zobrazené na obale VHS boxu Ironheart, Bolo v skutočnosti hrá iba vedľajšiu úlohu a tento chlapík Britton Lee je skutočnou hviezdou show. Lee film produkoval a zároveň si v ňom zahral a jeho bojové scény sú väčšinou rýchle, jednostranné zápasy, ktoré ho vo všeobecnosti nechávajú bez ujmy. Jeho jedno smrteľné stretnutie s Nortonom končí Nortonovým výkrikom tesne predtým, ako mu Lee odsekne hlavu, a potom sa jeho posledný boj s Bolom prekvapivo skončil a skončil po niekoľkých strohých úderoch a kopancoch. Netreba dodávať, že Leeho značka v kinematografii akčných umení a bojových umení zostáva iba výkyvom. Režisér Robert Clouse natočil niekoľko skvelých akčných filmov ako Enter the Dragon, Gymkata a China O'Brien. Toto bol jeho posledný film.

Musíte to vzdať MVD Rewind za to, že odviedli fantastickú prácu s ich nedávnou láskyplnou starostlivosťou o obnovenie a vydanie vydaní Imperial na Blu-ray. Za posledný rok alebo dva sme dostali vynikajúce vydania všetkých štyroch filmov Nemesis, Angel Town, Showdown, My Samurai, Mickey, a zdá sa, že sa nezastavia. Milujem tieto veci a skutočne dúfam, že súčasní spotrebitelia tlačených médií tieto veci zjedia a zvýšia dopyt po mne. Oba tieto filmy sú prvýkrát uvedené v širokouhlom formáte. Hviezdna práca všade naokolo.