Breakheart Pass (1975) Kino Lorber Special Edition Blu-ray Review

Vysokooktánové
3.5

Na základe románu Alistar MacLean, Breakheart Pass je nenáročná na akciu, no vrcholom je stredná bojová scéna medzi Bronsonom a skutočným majstrom sveta v ľahkej ťažkej váhe Archiem Moorom na vrchole súkajúceho vlaku.

Zápletka: Tajný agent tajnej služby na palube rýchlovlaku má misiu, ktorá je z minúty na minútu neistejšia.

Preskúmanie: Thriller / mysteriózny triler v štýle Agathy Christie zasadený do pohraničnej éry Ameriky, Breakheart Pass je takmer celý nastavený na pohybujúcom sa rušni. Charles Bronson hrá tajného agenta tajnej služby, ktorý sa vydáva za psanca, aby sa dostal na palubu vlaku, ktorý sa preháňa cez Skalnaté hory. Jeho poslanie sa pomaly stáva zjavným, keď sa muži zákona a rôzni civilisti na palube vlaku stávajú mŕtvymi alebo nezvestnými a on začína odhaľovať svoje skutočné úmysly. Medzi pasažiermi vlaku sú guvernér (Richard Crenna), major kavalérie (Ed Lauter) a americký maršál (Ben Johnson) a všetci sú podozriví, keď sa objavia mŕtve telá vojakov a celý vlakový vagón (!) sa vyvesí z háku. zvyšok vlaku a stretne sa s hrozným koncom.

Na základe románu Alistar MacLean, Breakheart Pass je nenáročná na akciu, no vrcholom je stredná bojová scéna medzi Bronsonom a skutočným majstrom sveta v ľahkej ťažkej váhe Archiem Moorom na vrchole súkajúceho vlaku. Bronson je v tomto dobrý a jeho výkon je „ľahký“, pokiaľ ide o výkony Bronsona. Pomáha skóre Jerryho Goldsmitha. Režíroval Tom Gries, ktorý tiež robil Breakout s Bronsonom a 100 pušiek s Jimom Brownom.

Kino Lorber práve znovu vydalo Blu-ray vydanie Breakheart Pass ako „Špeciálna edícia“ s novým zvukovým komentárom dvoch filmových historikov a obalom s obojstranným puzdrom s alternatívnym umeleckým dielom. Súčasťou je aj príves. Prenos s vysokým rozlíšením je ostrý a viac než dostatočný.