Chato's Land (1972) Kino Lorber Špeciálna edícia Blu-ray Review

Vysokooktánové
3.5

Jedna nota a nenápaditá, Chatova zem môže to byť aj slasher odohrávajúci sa na starom západe, s oprávneným (ale pomstychtivým, a právom) vrahom, ktorý svojich lovcov jedného po druhom eliminuje.

Zápletka: Po tom, čo sa mu stane krivda, napoly indický muž pokračuje v vražednom vyčíňaní z pomsty.

Preskúmanie: Polokrvník Chato (Charles Bronson) sa stará o svoje veci v salóne, keď sa mu vyhráža rasistický šerif, a Chato neváha v sebaobrane zastreliť šerifa. Závesná skupina ho ide chytiť, ale vedie ich na odyseu smrti, keď ich prevedie krajinou Apačov, kde pozná pôdu. Vodca čaty (hrá ho Jack Palance) si nakoniec uvedomí, že ich trek je zbytočný, a keď sa jeho tím začne obracať proti sebe bojom, vraždami a zlými rozhodnutiami, Chato nakoniec vyhrá.

Jedna nota a nenápaditá, Chatova zem môže to byť aj slasher odohrávajúci sa na starom západe, s oprávneným (ale pomstychtivým, a právom) vrahom, ktorý svojich lovcov jedného po druhom eliminuje. Záver je chrapľavý a náhly a viac-menej neuspokojivý. Bronson vo filme sotva povie slovo a bohužiaľ nie je na obrazovke príliš často. Réžia: Michael Winner, ktorý natočil Mechanik a prvé tri Prianie smrti filmy s Bronsonom.

Kino Lorber práve vydalo špeciálnu edíciu Blu-ray Chatova zem ktorý znovu vydáva to, čo Twilight Time vydal pred rokmi, ale bez izolovanej skladby. Kino pridalo nový audiokomentár dvoch filmových historikov a zachovalo archívny rozhovor so scenáristom a trailer. Kvalita obrazu je viac než primeraná a je pekné, že sa film vracia späť do obehu.