Extrémne nebezpečný (1999) TV miniseriál recenzia

4

Dobre navrstvená akčná záhada, ktorá ťaží z toho, že nikdy nie je nudná a správne buduje napätie.

Zápletka: Neil Byrne (Sean Bean, Patriot Games), odsúdený za šokujúcu a hroznú vraždu svojej manželky a malej dcéry, vyskočí z rozbehnutého vlaku a utečie do noci, pričom za sebou nechá len svojich strážcov a brožovaný román Patagónia, ktorého okraje sú plné. nevyspytateľných skratiek. Keď je Byrne nútený v utajení, ujať sa bývalých známych neľútostného organizovaného zločineckého syndikátu a vyhnúť sa zajatiu ich davom, políciou a zlovestnými vládnymi agentúrami, začíname sa dozvedieť viac podrobností o jeho zločine a význame chýba brožovaná väzba. Protestovaná nevina sa zdá byť irelevantná, pretože neviditeľní majstri využívajú Byrna a jeho prenasledovateľov ako nahraditeľných pešiakov v mrazivom boji na ochranu hlbších a temnejších tajomstiev.

Preskúmanie: Podobne ako obe verzie Utečenca, ako aj mini-séria Timothy Dalton Framed z roku 1992, táto show je strhujúca a má dobré tempo, aj keď je príliš dlhá. Príležitostne sa objaví niekoľko prekvapivo napínavých bojových scén a šou nikdy nestráca prehľad o svojom tóne alebo tempe. Bean má svoju zvyčajnú sympatickú osobnosť a show sa nikdy necíti obmedzená na to, čo každá iná britská alebo americká show bola pohodlná.

Možno to neprekoná klasickú sériu Utečencov, ale pre tento podžáner zarámovaných ľudí, ktorí bojujú špinavo, aby zostali nažive a odhalili sprisahanie, ktoré odštartovalo ich útek o život, má celkom dobré hodnotenie. Hudba, podporní umelci a intenzita vyvolávajúca pot, to všetko plynie pomerne dobre, pretože sa nikdy nespoliehame na efektné triky na úpravu alebo lacnú šokovú hodnotu. Celé to vyzerá veľmi dobre natočené, že s nejakou úpravou určitých scén by to mohol byť jeden obrovský 2-hodinový trhák v kinách.

Táto séria dvoch epizód tiež skúma, ako ďaleko bude každý, kto bol zosnovaný a prenasledovaný, skutočne ochotný zájsť tam, kde ho možno ľahko označiť za antihrdinu, a to by mohla byť takmer rola, ktorú by mohol mať Ed Woodward zo slávy Equalizer. rád stvárňoval, aj keby bol obsadený. Ak ho nájdete v obchode s použitými videami alebo si ho jednoducho prenajmete/kúpite na akejkoľvek online stránke, neponáhľajte sa a vyskúšajte to!