Falcon Rising (2014) MVD Marquee Collection Blu-ray recenzia

4

Falcon Rising je mimoriadne zábavné vozidlo Michaela Jai ​​Whitea a je skvelé vidieť, že konečne dostane slušné spracovanie Blu-ray.

Zápletka: Chapman je bývalý námorník v brazílskych slumoch, ktorý bojuje s yakuzou, ktorá napadla jeho sestru a nechala ju mŕtvu.

Preskúmanie: Samovražedný bývalý vojak John Chapman (Michael Jai White) vypije guľku každý týždeň, ak nevystrelí guľka, ktorú strčí do svojej pištole, aby s ňou mohol hrať ruskú ruletu. To je miesto, kde sa nachádza... kým jeho sestra sociálna pracovníčka neodíde do Brazílie a nie je zbitá a zmrzačená takmer na smrť neznámymi útočníkmi. Starý armádny kamarát Manny (Neal McDonough) pracuje v Brazílii pre ministerstvo zahraničných vecí USA a pomáha Johnovi nasmerovať správny smer. Uvoľnený kanón, John má svrbiace prsty na spúšti a ešte kratšiu poistku, a keď sa vrhne do sprisahania týkajúceho sa obchodovania s ľuďmi, na ktorý natrafila aj jeho sestra, dostane sa do pozornosti niekoľkých skorumpovaných policajtov (hrá Lateef Crowder z Nesporné 3 a Jimmy Navarro) a Yakuza. Yakuza má pevnosť v Riu a stoja za ťažkou situáciou Johnovej sestry (väčšinu filmu strávi v kóme), a keď John dostane chuť ísť po zodpovedných, nenechá nikoho stáť.

Natočené v Portoriku, Falcon Rising dáva vám to, čo ste prišli vidieť. Vždy, keď Jai White robí jeden z týchto typov filmov, je v tom skoro najlepší a v tomto robí presne to, čo dúfate. Má to správne množstvo akcie, niekoľko intenzívnych dramatických momentov a jednoduchý dej, ktorý nikdy nezaberie veľa. Režisér Ernie Barbarash ( 6 nábojov, atentátne hry ) pozná svoje publikum dosť dobre na to, aby ho neskrátil, a vrcholný súboj medzi Jai Whiteom a Crowderom, Navarrom a Masashim Odateom, ktorý hrá šéfa Yakuzy, je vynikajúcou ozdobou inak príjemného akčného filmu. Pokračovania sú sľúbené. Tento dostal krátke uvedenie do kín.

MVD Marquee Collection nedávno vydala uvítaciu Blu-ray edíciu Falcon Rising a obsahuje niektoré špeciálne funkcie, vrátane funkcie zo zákulisia, odstránených scén, fotogalérie, televíznych spotov a upútavky. Ak ste zmeškali DVD, tu je vaša šanca pridať si túto solídnu akciu do svojej zbierky.