Golden Needles (1974) Kino Lorber Blu-ray Review

Prenajmite si to
3

Hlúpy a okamžite zabudnuteľný film Golden Needles je film na jedno použitie, ktorý, žiaľ, nevyužíva Jima Kellyho takmer dostatočne.

Zápletka: Rôzne frakcie medzi sebou bojujú, aby získali veľmi špeciálnu sochu. Socha sama o sebe nestojí za veľa, pravou cenou sú ihly v nej. Tieto „zlaté ihly“ majú mimoriadne a jedinečné vlastnosti, ak sú vložené do správnych pozícií u muža, získa super sexuálnu zdatnosť, pri nesprávnom umiestnení zomrie.

Preskúmanie: Malá zlatá socha, z ktorej trčia akupunktúrne ihly, bola v priebehu vekov ceneným a vyhľadávaným artefaktom a tí, ktorí ju vlastnili, zvyčajne skončia mŕtvi, pretože príde niekto iný a zabíja pre ňu. Legenda hovorí, že ihly (pri aplikácii na pokožku v kľúčových oblastiach) poskytujú sexuálnu blaženosť. Socha skončí v Hong Kongu, kde sa odohráva menšie dobrodružstvo, do ktorého sa zapojí žoldnier Dan (Joe Don Baker), ktorý je poverený, aby ju našiel a odniesol ďalšiemu kupcovi, no keď ho rôzne frakcie prenasledujú a bojujú oňho. zavolá svojho najlepšieho priateľa Jeffa (Jim Kelly), aby mu pomohol.

Hlúpy a okamžite zabudnuteľný film Golden Needles je film na jedno použitie, ktorý, žiaľ, nevyužíva Jima Kellyho takmer dostatočne. Režisér Robert Clouse spolupracoval s Kelly na filmoch Enter the Dragon a Black Belt Jones, ale ich práca je tu len poznámka pod čiarou. Baker sa sotva kvalifikuje ako bojový umelec alebo akčná hviezda, napriek pästiam, do ktorých sa tu dostáva. Ak hľadáte lepšie Clouse / Kelly filmy, viete, kam ísť.

Kino Lorber sa chystá vydať Golden Needles v novej edícii Blu-ray a som rád, že môžem oznámiť, že nový prenos 2K pekne upgraduje predchádzajúci prenos uvedený na MOD DVD od MGM, ktorý bol vydaný asi pred desiatimi rokmi. Obsahuje nový audiokomentár od dvoch filmových historikov, ako aj rozhlasové spoty, obrazovú galériu, upútavku a novo objednané umelecké diela na obálku.