Policajt z Beverly Hills II (1987) Recenzia soundtracku La La Land Records

5

Vydavateľstvo La La Land Records vynaložilo všetky kroky na vytvorenie dokonalého balíka pre soundtrack Policajt z Beverly Hills II.

Preskúmanie: Po smečovom údere Policajt z Beverly Hills Hviezda Eddieho Murphyho pokračovala v stúpaní a vrátil sa ako múdry policajt Axel Foley vo väčšom a uhladenejšom pokračovaní Tonyho Scotta. Policajt z Beverly Hills II , ktorý tiež priviedol späť podpis Harolda Faltermeyera a ikonické témy, ktoré pomohli definovať originál.

Faltermeyerovo oveľa zakorenenejšie a dokonalejšie skóre Policajt z Beverly Hills II je mimoriadne dobre vytvorená syntezátorová partitúra s plne rozvinutou zvukovou scénou s atraktívnou novou témou pre zloduchov, ktorá by sama o sebe mohla poháňať akčný film. Faltermeyer sampluje nové zvuky pomocou úplne nových (v tej dobe) syntetizátorov a výsledkom je úplne svieža hudba z akčných filmov so skutočne hladkými a veselými riffmi, ktoré zosobňujú nielen Policajt z Beverly Hills II , ale celú dekádu 80. rokov.

Hoci bol tento film ďalším veľkým hitom pre Paramount a hviezdneho Murphyho, Faltermeyerova hudba k tomuto filmu nikdy neuzrela svetlo sveta, až doteraz, s úžasným úderom La La Land Records, ktorý vydal obe Faltermeyerove partitúry po prvý raz. dva Policajt z Beverly Hills filmy. Do roku 1987 (rok vydania BHC2 ), Faltermeyer sa stal známym menom s partiou niektorých z najväčších hitov desaťročia, medzi ktoré patrili Top Gun a Fletch, a tak získať túto výhodu uvedenia po 30-ročnej prestávke od prvého debutu filmu je splnený sen.

Vydavateľstvo La La Land Records vynaložilo všetky kroky na vytvorenie dokonalého balíka pre soundtrack Policajt z Beverly Hills II. Obsahuje takmer 80 minút hudby – celú Faltermeyerovu partitúru plus sedem skladieb zo soundtrackového albumu – a informačnú brožúrku s poznámkami, je to jednoducho jedno z najzábavnejších a najzábavnejších vydaní soundtracku za veľmi dlhú dobu. Je limitovaný len na 3 000 jednotiek (!), takže si nezabudnite jednu zabaliť skôr, ako sa vypredá.