Recenzia 10 minút (2019).

Recenzia 10 minút (2019).

Vysoké oktánové číslo!
3.5

Uvoľnený, ale veľmi nedokonalý film o lúpeži, ktorý môže byť stále slušnou výplňou času vďaka niektorým zvratom v zápletke a dobre využitým obom hlavným hercom.

Zápletka: Majstrovský lámač zámkov Frank (Michael Chiklis, The Commish) je vyradený počas zdanlivo priamej lúpeže, len aby sa prebudil a našiel svojho sprisahaneckého brata Joea (Tyler Jon Olsen, Heist) mŕtveho. Dodávateľ Rex (Bruce Willis, séria Die Hard) je zúrivý kvôli chaosu a všimne si, že všetci jeho traja muži, ktorých poslal spolu s Frankom, sú záhadne nezvestní, a tak pošle svoju nájomnú vrahyňu Ivory (Lydia Hull, trilógia Plán úteku ), zatiaľ čo od sprisahaneckého partnera Richarda (Texas Battle, Coach Carter) požadujete, aby im dal viac času, kým budú všetky stávky uzavreté. Medzitým sa Frank rozhodne strážiť svoju ovdovenú švagrinú Claire (Meadow Williams, Den of Thieves) a urobiť si vlastný útek a zároveň sa pomstiť tým, o ktorých si myslí, že zavraždili Joea a prinútili túto lúpež rozzúriť.

Preskúmanie: Grindstone/Lionsgate a Emmett/Furla spolupracujú na ďalšom nízkorozpočtovom, no napriek tomu stále mainstreamovo vyzerajúcom akčnom filme, kde opäť zamestnávajú hviezdu Brucea Willisa a režiséra Briana A. Millera, aby opäť dosiahli výsledok. Bruce ukázal slušnú prítomnosť v niektorých projektoch, zatiaľ čo v iných sa ukázal ako nezaujímavý. Režisér Miller opäť podnecuje proces tým, čo často robí tým, že vstrekuje prestrelky typu Heat, záhadu typu Obvyklí podozriví, drsnosť Popoludnia psa a pomstu jedného muža typu Taken.

Takže jednu vec vynechajme: Bruce tu vyzeral zaujatý a bol raz rozhodujúci pre dej. Už predtým predvádzal nudné vystúpenia v Millerovom predtým košatom sci-fi opuse Vice, pokazil to v Setup a Precious Cargo a bol dosť rozumný v Fire With Fire a Marauders. Môžeme súhlasiť a nesúhlasiť celý deň v tom, v ktorom z týchto filmov skutočne fungoval dobre alebo nie, ale hlavne mi ide o to, či sa len dobre používa a v súčasných vydaniach nevyzerá ako domýšľavý. Každý ďalší nezávislý film je uvedený v kinách spolu s VOD, ktorý ho sprevádza, a kým sa Emmett/Furla neomrzí touto stratégiou, bude aj naďalej ich wingmanom.

Miller ukázal, že často prekvitá v neo-noir type a podobne ako Steven C. Miller, podobne ako Steven C. Miller, často robil slušné akčné záhady, ktoré sú buď pútavé, ak sú príliš predvídateľné, alebo filmy, ktoré sú príliš slabo prestrihané s triviálnymi nedostatkami. rozvinuté pozemky. Niekedy ukazuje, že miluje žáner akčných zločinov tým, že vnáša množstvo strelných zbraní, rozumnú vizuálnu stránku a melodrámu o pomste, inokedy prehnanú expozíciu a prestrihané feťáky. Tu sme nakoniec dostali trochu z oboch prvkov a dej je dosť podobný Millerovej poslednej tajomnej lúpežnej akcii Backtrace, v ktorej hral podobne zdatný Sylvester Stallone. Na konci dňa si myslím, že sa všetci zhodneme na tom, že toto sa nikdy nebude usilovať o žiadne ocenenie, len byť ďalším víťazom alebo porazeným žánrom B-akcie.

Film bol neustále rýchly a nebol pozoruhodný, ale zistil som, že je celkovo lepšie spracovaný vďaka Millerovi, ktorý ako prekvapivo sympatického zlodeja pomerne dobre využíva Michaela Chiklisa. Chiklis dostal po svojej ikonickej úlohe porušujúceho policajta Vica Mackeyho v The Shield veľa drsnejších úloh a opäť zapôsobil ako prekvapivo bežný chlap, ktorý len tak náhodou chce urobiť ešte jednu nenásilnú lúpež. Postava Franka od Chiklisa neprežúva scenérie a je takmer taká krutá ako jeho darebná rola vo filme Parker z roku 2013, no zostáva úplným antihrdinom. Prekvapivo sa väčšinou vyhýbal zobrazeniu postavy Franka ako klonu Vica, ale ku koncu vychrlil, že 'Ty chamtivá sviňa!' riadok, porovnávania boli stále nevyhnutné. Celkovo to zvládol dobre - tak dobre, že všetci ostatní v porovnaní s ním vyzerali ako amatéri.

Takže zatiaľ čo Bruce sa intenzívne rozprával po telefóne a Mike sa dostal k aspektu pomsty, každá ďalšia časť tejto produkcie sa líšila kvalitou. Zdá sa, že čiastočne je to Millerova chyba v tom, že buď nerobí dostatok záberov, alebo najíma redaktorov, ktorí potrebujú urobiť niekoľko ďalších úprav, kým budú tvrdiť, že ide o konečný rez. To bol problém s predchádzajúcimi produkciami Millera, takže som nebol prekvapený, keď som videl, že postava sestry Claire začala podávať čiastočne priemerný výkon, ale neskôr sa zlepšovala, ako film pokračoval. Tiež som zistil, že dialógy sa líšia, pretože to bolo rozumné na jednu minútu a inokedy sa zdalo, že existoval iba ako hlúpe prehnané vysvetľovanie. Neočakávam dokonalosť, ale dúfam, že Miller skutočne ukáže svoju prácu niektorým kolegom a uvidí, kde sa môže v budúcnosti zlepšiť. Nie je to strašný Uwe Boll, ale stále je ďaleko od toho, aby bol ďalším veľkým komerčným trhákom, ktorý dokáže riadiť film typu Jerryho Bruckheimera. Neviem, či naozaj nedostáva dostatok času na prípravu, alebo má len nejaké chyby hodné hnidopichu, ktoré by mohli potrebovať nejaké posilnenie, ale mal by na niečo prísť. Možno by si mal pozrieť nejaké filmy zosnulého skvelého Tonyho Scotta alebo pravidelných prispievateľov DTV ako Isaac Florentine a Keoni Waxman.

Späť na zápletku, niektorí z vás môžu vidieť príchod, zatiaľ čo niektoré z nich neboli okamžite zaujímavé, pretože neboli úplne podrobné až neskoro alebo vôbec. Napríklad úvodná prestrelka pri lúpeži nebola taká vzrušujúca, ale bola dosť cool, keď odhalili rôzne dejové zvraty a alternatívny pohľad na to, čo sa stalo, v štýle Rashomon. Nezáležalo mi ani na Frankovom bratovi Joeovi pred alebo po jeho smrti, pretože som o ňom nič nevedel. Vedel som, že ho Frank miluje, a neskôr som tvrdil, že túto prácu robil preto, aby dostal svoj život po väzení späť do správnych koľají, ale v nedávnej histórii som nemohol myslieť na nevyvinutejšiu súrodeneckú postavu. Nepovažoval som to za príliš veľkú záležitosť, keďže sa začalo priskoro, že tento film chcel len nestrácať čas s nastavením a že všetko sa sústredilo na Franka, ale nezaškodilo by mať aj lepšie herec alebo aspoň extra scéna z vývoja s dvoma bratmi, keď vykrádali miesto.

Do zoznamu plusov sa pridal aj hotel, v ktorom sa nachádzal jeden z utečených lupičov, ako aj nelegálna podzemná chirurgická kancelária. To pridalo veľmi potrebné budovanie sveta okrem toho, že Rexova vrahyňa stála Frankovi v ceste na každom mieste. Ďalším mínusom bolo, že šperky, ktoré boli základom celej lúpeže, boli sotva viditeľné, či už kvôli lenivosti, alebo kvôli tomu, že sa film chcel viac sústrediť na iný chaos, ale to by mohlo filmu urobiť viac priazne, keby sme videli viac detailov. toho, čo presne je každý tak ochotný zabíjať, aby mal.

Tento film sa pripája k iným štýlovým policajtom a lupičom a kriminálnym záhadám ako Brooklyn's Finest, Takers, Sabotage, Marauders, Triple 9 a Den of Thieves. Osobne by som to neradil tak vysoko, ako jeden z nich, pretože aj keď tam boli nejaké slušné dejové zvraty a snažilo sa skryť svoj rozpočet, stále chvíľu trvalo, kým sa niekam dostali, aj keď sa nikdy neťahali. Záver bol tiež nenápaditý, ale tí, ktorí si celý čas dávali pozor, by mali pochopiť, že nie je na mieste s celým tónom „ťažkého šťastia“. Nepotrebujem lúpežný film, aby som bol ďalšou Asphalt Jungle alebo Reservoir Dogs, len občas urobte nejakú slušnú krádež a únik. Pre tých, ktorí hľadajú uvoľnenú zábavu a chcú vidieť ďalšiu zábavnú výhovorku, aby videli, ako Chiklis nakopne zadok, vytočte toto. Pre tých, ktorí boli sklamaní Willisovým posledným tuctom ponúk, by ste určite mohli urobiť horšie, keďže tu svoju úlohu odviedol bez toho, aby sa zdal byť vynútený so zbraňou v ruke, ako to robí polovicu času. Vždy mám nízke očakávania s týmto typom nedávnych akčných hercov, a ak do toho idete len s tým, že chcete nejaké dobré dejové zvraty a nie ste typ, ktorý potrebuje niečo zmeniť hru, potom by ste s tým mali byť v pohode bez toho, aby ste mali pocit, že váš čas bol absolútne vyčerpaný. ukradnutý.

V budúcnosti dúfam, že sa Emmett/Furla môže zlepšiť tým, že získa lepších spisovateľov a ešte viac hviezdnych síl v porovnaní s maximálnymi 3 veľkými menami a väčšinou začínajúcimi spisovateľmi. Určite by to vyžadovalo veľa, aby sa do jedného z ich filmov dostali lukratívni nízkorozpočtoví akční chlapíci ako Jesse V. Johnson. Derek Kolstad robil veľa z týchto filmov predtým, ako písal za väčšie cestovné, ako je franšíza Johna Wicka, tak prečo neminúť viac peňazí na využitie jeho úsilia namiesto toho, aby ste získali príliš veľa hviezd, ako si človek môže dovoliť?