Recenzia Beyond White Space (2018).

Recenzia Beyond White Space (2018).

2.5

Beyond White Space má pôsobivý vizuál a skvelý koncept, ale všetky postavy sú veľmi nevýrazné a zabudnuteľné, takže im chýba srdce.

Zápletka: 2150 n. l. Essex, plavidlo na rybolov v hlbokom vesmíre pre priemyselný gigant AmberCorp, je pripravené na poslednú úrodu sezóny. Loď sa stretáva so vzácnym tvorom, veľkým mamutom a veľmi teritoriálnym. Mohol by to byť ten istý leviatan, ktorý zabil Richarda a Owenovho otca? Aby toho nebolo málo, brutálna banda mrchožrútov zachytila ​​prenos a infiltrovala sa do Essexu, pričom im nezostalo nič. Kapitán bez nákladu a malého množstva zásob urobí odvážne rozhodnutie, vydajú sa na neprebádané územie, budú hrať o hrady, aby zajali stvorenie na veľký čierny trh.

Preskúmanie: Myslel som, že Beyond White Space vyzerá ako dosť zaujímavý koncept z traileru, takže včera večer som si to konečne pozrel na Netflixe a hoci to nie je úžasný film, myslel som si, že má nejaké pôsobivé vizuálne prvky a tiež si myslím, že Holt McCallany je jeden z najlepších ľudí. dneska pracujem. Ako starne, viac mi pripomína Michaela Parea a má podobný hlboký hlas a veliteľskú prítomnosť.

Beyond White Space je v podstate zmesou niekoľkých príbehov vrátane Moby Dick, Alien a Event Horizon, takže to nie je úplne nové, ale páčila sa mi myšlienka toho, čo je v podstate obrovská veľryba, ktorá lieta vesmírom. McCallany hrá postavu Achaba Richarda Bentleyho, ktorý je posadnutý hľadaním a zabíjaním tvora známeho ako Tin Lung (alebo Tien Lung), pretože bol pred rokmi zodpovedný za smrť jeho otca.

Vizuály sú najsilnejšou stránkou filmu, pretože režisér Ken Locsmandi je veteránom práce s vizuálnymi efektmi. Keď je Ten Lun na obrazovke a bojuje s vesmírnymi loďami (ktoré stále používajú harpúny), je skutočný zmysel pre mierku, hoci som zistil, že niektoré scény boli príliš tmavo osvetlené, takže bolo ťažké rozoznať, čo sa deje.

Mojím najväčším problémom s Beyond White Space bol nedostatok niekoho, komu by som mohol fandiť; Richardova posadnutosť ho núti ignorovať želania svojej vlastnej posádky a nemáme dôvod sa zaujímať o to, či bude žiť alebo zomrie, a zistil som, že to tak bolo u všetkých postáv. Všetky sú dosť zabudnuteľné a stereotypné, takže pri pozeraní vo všeobecnosti nič necítite; kým sa hodia záverečné titulky, zostanete chladní ako samotný priestor.

Okolo 90 minút má aspoň celkom dobré tempo s niekoľkými pôsobivými scénkami a nikdy to nie je nudné, ale pozeral som to len včera večer a väčšinu som už zabudol.

Celkovo je Beyond White Space vizuálne ohromujúce, ale nemá nikoho, koho by zaujímalo, čo je škoda, pretože existuje niekoľko zaujímavých nápadov. Ak hľadáte nejaké zábavné únikové sci-fi na večer, môžete to urobiť aj horšie, ale namiesto toho si môžete pozrieť iné lepšie filmy.