Recenzia Cobra Kai: 4. séria (2021).

Recenzia Cobra Kai: 4. séria (2021).

4

Cobra Kai: Sezóna 4 je rovnako zábavná a zábavná ako ostatné s dobre choreografickými bojovými scénami, sympatickým hereckým obsadením a čistým zmyslom pre únik, ktorý je práve teraz veľmi potrebný. Thomas Ian Griffith robí všetko lepším a je pre mňa jednoducho vrcholom seriálu, takže sa teším na to, čo sa stane ďalej.

Zápletka: V 4. sezóne sa dojo Miyagi-Do a Eagle Fang spojili, aby porazili Cobra Kai na turnaji v karate do 18 rokov v All Valley... a kto prehrá, musí zavesiť svoje gi. Zatiaľ čo sa Samantha a Miguel snažia udržať alianciu dojo a Robby ide do Cobra Kai naplno, osud údolia nebol nikdy tak neistý. Aké triky má Kreese v rukáve? Dokážu Daniel a Johnny pochovať svoju desaťročia trvajúcu vojnovú sekeru, aby porazili Kreese? Alebo sa Cobra Kai stane tvárou karate v údolí?

Preskúmanie: Nespomínam si na televízny seriál, ktorý som považoval za taký zábavný ako Cobra Kai; je to dokonalé? Nie, ale nič nie je a toto nikdy nie je príjemné a začal som tie postavy skutočne milovať. Johnny Lawrence a Daniel LaRusso sú obaja dobre vyvinutí a aj keď sa snažia spojiť sily proti Cobra Kai, stále sa snažia spolupracovať a nedokážu prekonať svoje minulé agresie. Obaja majú rôzne prístupy k trénovaniu svojich študentov s Danielom, ktorý si chce uctiť pána Miyagiho a Johnnyho ako milého idiota, ktorý chce, aby bol každý zlý (ale on trochu rastie ako postava, ktorá pôsobí dôveryhodne a nie nútene).

Táto sezóna je dramatickejšia ako ostatné s o niečo menej humorom, ale stále má svoje momenty, najmä všetky odkazy z 80. rokov, ktoré oslovia fanúšikov môjho ročníka. Milujem epizódu, kde mladí herci idú na Drive-In, aby si pozreli Bloodsport, a Cynthia Rothrock sa dokonca rozkričí, takže toto je opäť show pre nás, akčných fanúšikov zo starej školy.

Najväčším vrcholom tejto sezóny je návrat Terryho Silvera (Thomas Ian Griffith), ktorý je mojou obľúbenou postavou z franšízy Karate Kid, keďže to bol len smiešne nadštandardný psychopat. V Cobra Kai však nie je úplne taký, ako by sme očakávali, najprv sa zdráhajú opäť zapliesť s Johnom Kreesom a Cobrou Kai, ale nakoniec je presvedčený a skutočné monštrum sa prebudí.

Už mnoho rokov som fanúšikom Thomasa Iana Griffitha a je tu na tom najlepšie, nielen že hrá múdro, ale dokazuje, že má stále schopnosti v bojových scénach. Zabudol som, aký je vysoký, čo z neho robí ešte impozantnejšiu postavu, takže dúfam, že na konci dostane porážku, ktorú si tak veľmi zaslúži. Myslím si, že Johnny a Daniel potrebujú označiť tím, aby ho zosadili do poslednej bitky.

Cobra Kai opäť odmieta byť predvídateľný a dáva každej hlavnej postave väčšiu hĺbku, než by ste čakali, kde nikto nie je úplne dobrý alebo zlý; Tory a Robby si uvedomia, že možno hrajú za nesprávny tím a Miguel bojuje s Johnnym ako otcovskou postavou. Zistil som, že teraz je toľko postáv, že v skutočnosti nepotrebujeme neustále dopĺňať obsadenie; Kenny v skutočnosti nie je potrebný a je tam len preto, aby Robby našiel cestu späť z Temnej strany.

Stále zachytáva ducha 80-tych rokov s humorom a hudbou (vrátane úžasného kývnutia na Rockyho IV) s bojovými scénami, ktoré sú dobre choreografické a vzrušujúce, ako aj s povinnými tréningovými montážami.

Každá sezóna sa stáva trochu nezvyklou, aby sme priviedli späť starých protivníkov alebo členov obsadenia z filmov Karate Kid. Dovoľte mi hádať, Mike Barnes sa vráti v budúcej sezóne a v určitom bode sa objaví Hilary Swank? Viem, že 5. sezóna je osvetlená na zeleno a tak ako milujem túto sériu, dúfam, že s touto alebo možno šiestou sezónou bude Cobra Kai zbalená a neprekročí svoje privítanie. Tiež by som chcel zaznamenať, že pre sekvenciu Carrie Underwood nebol žiadny skutočný dôvod, ktorý sa mi zdal trochu vynútený.

Celkovo má 4. séria Cobra Kai tú správnu dávku nostalgie, dramatických momentov a bojových scén, aby bola ďalšou príjemnou sezónou. Nie je to bez chýb, ale stále milujem každú jeho minútu a považujem to za najjednoduchšie predstavenie na nejaký čas.