Recenzia Diabol (2015).

Recenzia Diabol (2015).

2.5

Je to štíhla, priemerná malá dráma s nejakými masakrami, ale nie som si istý, či to fanúšikovia westernu vymyslia. Má niekoľko pekných leteckých záberov z dronu, vhodne spaghetti westernovú titulnú skladbu a niekoľko rozpoznateľných tvárí v obsadení, ale opäť si nie som istý, pre koho je tento film určený.

Zápletka: Mladý veterán občianskej vojny je nútený vydať sa na zúfalú cestu, aby zachránil svoju unesenú manželku.

Preskúmanie: Veterán z občianskej vojny Jackson (Scott Eastwood, ktorý je temným obrazom svojho otca Clinta) sa snaží získať späť svoju manželku, ktorú uniesla skupina mexických nájazdníkov. Jazdí na koni, ako keby s ním šiel peklo, a keď sa na svojej ceste začne stretávať s vagabundmi, vieme, že je to sila, s ktorou treba počítať, ale keď narazí na chladnokrvný stroj na zabíjanie Ezru (Walton Goggins), úlohou je prerušený. Ezra, sebavedomý milovník vrážd a smrti, hodí Jacksona za slučku: Nie sú to celkom polárne protiklady, ale skutočne dva hrášky v struku, keď sa navzájom spoznávajú z vojnových dní a cítia, že vojna (sedem rokov nad) zmenil ich k horšiemu.

Po zranení Jackson pokračuje v pátraní po tom, čo umiestnil Ezru na svoje miesto, a potom ho zachráni kmeň indiánov, ktorí sa ho pokúšajú uzdraviť. Vodca kmeňa (hrá ho Adam Beach) v ňom vidí temnotu, ktorá ho vystraší natoľko, že ho pošle na cestu tak rýchlo, ako len môže. Neskôr, keď Jackson navštívi starého vojnového kamaráta (hrá ho Danny Glover), film odhalí svoje veľké odhalenie: (SPOILER) Jackson je v skutočnosti Ezra; má rozdvojenú osobnosť a je to chladnokrvný zabijak, ktorý nemá ani manželku.

Žena, o ktorej si myslí, že je ženatý (v podaní Camilly Belle), je vydatá za niekoho iného a zachránil ju jej manžel a jeho priatelia, ale Jackson sa snaží ju nájsť a urobiť si z nej svoju vlastnú. Vyvrcholením je krvavé zúčtovanie, ale nejde to tak, ako si myslíte, že by malo.

Scenár/režisér Lawrence Roeck vytvoril veľmi nenápadný psychologický western pre mladú hviezdu Eastwooda, ktorý je v niekoľkých kľúčových scénach mŕtvym zvoncom pre svojho otca, ale Diablo v 83 minútach skončilo sotva pred jeho začiatkom, takže na ňom nie je veľa mäsa. kosti. Dialógy sú riedke, záhada je na začiatku celkom zrejmá a nie je tu veľa príbehu, za ktorý by sa dalo zavesiť.

Je to štíhla, priemerná malá dráma s nejakými masakrami, ale nie som si istý, či to fanúšikovia westernu vymyslia. Má niekoľko pekných leteckých záberov z dronu, vhodne spaghetti westernovú titulnú skladbu a niekoľko rozpoznateľných tvárí v obsadení, ale opäť si nie som istý, pre koho je tento film určený. Keď bude k dispozícii v piatok 8. januára, vyplní určitú medzeru vo fronte na VOD / Netflix / prenájom.