Recenzia hudobnej partitúry Extreme Prejudice (1987).

Výbušné!
4

Jerry Goldsmith poskytuje pôsobivé, ak nie neuveriteľné skóre pre klasický a podceňovaný akčný film. Hlavné názvy a záverečné titulky sú najdôležitejšie, takže nie som si istý, či by ste chceli investovať do celého skóre, ale ja som úplný odborník, takže určite stojí za to si ho vyzdvihnúť, ak ho nájdete.

Preskúmanie: Jerry Goldsmith je jedným z najlepších filmových skladateľov všetkých čias a od jeho smrti sa vo filmoch objavila diera, ktorá sa nikdy celkom nezaplnila. Robil všetky mysliteľné žánre, ale akcia bola jedna z jeho najlepších; Extrémny predsudok je jedným z najlepších filmov Waltera Hilla, takže je vhodné, aby sa o skóre postaral sám maestro, ktorý nesklame.

Je to v podstate Goldsmithova partitúra, ktorá znie na tú dobu so syntezátormi z 80. rokov zmiešanými s orchestrom, ale zároveň pripomína jeho partitúru pre Total Recall s náznakmi First Blood. Moja obľúbená skladba je Arrival/Main Titles, ktorá predstavuje všetky postavy v badass štýle a je to ďalšia skladba, ktorá je na mojom zozname skladieb v telocvični... Pravdepodobne by som sa mal jedného dňa pridať do telocvične, ale to znie ako príliš veľa práce.

Nie som si istý, ako často by ste si vypočuli celú partitúru, pretože niektoré z nich nie sú také vzrušujúce ako hlavné názvy a záverečné titulky, ale keďže je to Goldsmith, oplatí sa vystopovať, ak ho nájdete. Nemôžem si pomôcť, ale čudujem sa, aké úžasné by to bolo, keby hudbu namiesto toho urobil Ry Cooder, ale ako to tak je, Extreme Prejudice je adekvátne skóre pre klasického akčného hráča.