Recenzia knihy Milión spôsobov, ako zomrieť (2018).

3

A Million Ways to Die Hard je jedinečný doplnok do sveta Die Hard so smiešne prepracovaným príbehom a množstvom grafického násilia. Je škoda, že postavy nevyzerajú ako herci, ktorí ich hrajú vo filmoch, ale je skvelé vidieť, ako sa Holly a Nakatomi Plaza vítajú.

Zápletka: Tridsať rokov po vydaní Die Hard je dôchodca John McClane vtiahnutý späť do hry nebezpečným nepriateľom, o ktorom si nikdy nemyslel, že sa mu ešte stretne – psychotickým sériovým vrahom s teatrálnym vkusom obsadzovať svoje obete do reprodukcií najväčších hollywoodskych filmov. a najsmrteľnejšie filmy! Tvárou v tvár nemožným rozhodnutiam a nepredstaviteľným prekážkam môže byť A Million Ways To Die Hard tým posledným prípadom, aký kedy John McClane zažil.

Preskúmanie: Počul som zmiešané správy o tomto novom grafickom románe s Johnom McClaneom, ktorý sa vracia, a hoci to nie je klasický Die Hard, stále je to zábavný príbeh s veľmi odlišným nádychom ako ostatné McClaneove dobrodružstvá. Všetci vieme, že čoskoro príde filmový prequel, ktorý má predstavovať Johna ako nováčika, no zároveň sa spojí s moderným McClaneom a toto je ten druh príbehu, ktorý by fungoval perfektne.

Mať ho vysporiadať sa s nepriateľom zo svojej minulosti, ktorý nie je Gruber, je nový nápad a koncept sériového vraha so zášťou voči McClaneovi, ktorý svoje obete neustále obsadzoval do svojich vlastných príšerných filmov, je niečo zaujímavé, aj keď hlúpe.

Prečítal som to na jeden dych, takže to nie je úplne veľké a je to rýchly príbeh s množstvom násilia a nadávok... a napriek tomu bez ohľadu na to, ako veľmi sa to snaží spojiť s filmami, nikdy to naozaj nevyzerá ako Die Hard; je to hlavne kvôli kresbe, kde postavy nevyzerajú ako ich náprotivky naživo. Ak sa vrátite a pozriete sa na prequely Die Hard: Year One, McClane v skutočnosti vyzerá ako mladý Bruce Willis, ale v tomto sa naňho vôbec nepodobá, takže nikdy nie sme presvedčení, že je to John McClane.

Okrem toho som si užil príbeh, pretože bol nadštandardný a úplne smiešny, ale pridanie Holly a Nakatomi Plaza boli pekné. Die Hard naozaj funguje len vtedy, keď je zahrnutá aj Holly, pretože vždy bola Johnovým dôvodom života a bez nej bol menej zaujímavý.

Celkovo možno povedať, že aj keď postavy nevyzerajú nič ako ich živé akčné iterácie, Million Ways to Die Hard je smiešne zábavné s niektorými prehnanými zabitiami a priviesť Holly späť bola príjemná záležitosť. Nie je to úžasné, ale pre fanúšikov je to zábavné spestrenie.