Recenzia minisérie Band of Brothers

Recenzia minisérie Band of Brothers

Neprehliadnuteľné!
4.5

Povinné sledovanie pre všetkých fanúšikov drámy z druhej svetovej vojny a zároveň perfektná lekcia histórie!

Zápletka: Táto prelomová séria HBO, založená na románe Stephena E. Ambrosa a spracovaná v štýle Zachráňte vojaka Ryana, zaznamenáva Easy Company. Boli to 506. pluk 101. výsadkovej divízie a sú prezentované počas ich misie v európskom divadle druhej svetovej vojny od dňa D do dňa V-J. Na základe rozhovorov s preživšími a zobrazených spolu s denníkmi a listami vojakov táto miniséria zdieľa skúsenosti týchto legendárnych mužov, ktorí preukázali mimoriadnu odvahu a čelili nepredstaviteľnému strachu.

Preskúmanie: S obsadením poloznámych a neznámych, ako sú David Schwimmer, Neal McDonough, Ron Livingston, Damian Lewis, Scott Grimes, Michael Cudlitz, Donnie Wahlberg a Dexter Fletcher, všetci muži vyzerajú tak, ako sú im pridelené. A rovnako ako najlepšie vojnové filmy, z ktorých čerpajú inšpiráciu, nesnažia sa, aby to bolo závislé od hviezdneho obsadenia – iba presvedčiť a byť súčasťou už aj tak rozsiahlej rekonštrukcie. A keďže ide o HBO, opäť to bude vždy jedno z ich najznámejších diel a zároveň sa nikdy nebudete cítiť ako v hocijakej televíznej relácii s filmovým vzhľadom, hrozivými zobrazeniami a úvodnými úvodnými úvodmi rozhovorov s ľuďmi v reálnom živote. Bitky sú traumatizujúce a vzrušujúce a zároveň riadne dokumentujú všetkých týchto mladých mužov, ktorí zdieľajú rovnaké emócie, ak nie rovnaký osud.

Často sa na iných káblových kanáloch objavuje každý deň D ako spomienka na 6. jún a vždy si zaslúži, aby si ho znovu pozreli filmoví/televízni fanúšikovia alebo sa len predstavili novému publiku. Či už ide o srdcervúce odhalenie koncentračného tábora, zasnežené priekopy alebo záverečné dni do konca roku 1945, je to lekcia histórie a emocionálne obohacujúca intenzívna dráma. Už predtým existovali skvelé televízne historické seriály, ale toto je kľúčový seriál, ktorý odvtedy zvýšil latku.