Recenzia The Man from Toronto (2022).

Recenzia The Man from Toronto (2022).

Podpriemerný
2.5

Muž z Toronta nie je obzvlášť vtipný ani originálny (výrazne chýba samotnému Torontu) a pravdepodobne zabudnete, že existuje, kým sa dostanete ku koncovým titulkom. Je to neškodná vec, ale so zapojeným talentom by ste čakali o niečo lepšie, než to, čo dostaneme my.

Zápletka: Prípad pomýlenia identity nastane po tom, čo sa v dovolenkovom prenájme stretnú jeden skazený obchodný poradca a najsmrteľnejší zabijak na svete – známy len ako Muž z Toronta.

Preskúmanie: Keď bol The Man from Toronto prvýkrát ohlásený, bol som nadšený, že vidím Jasona Stathama nakrúcať akčnú komédiu blízko mňa, ale keď vypadol, aby ho nahradil Woody Harrelson, môj záujem trochu opadol. Nechápte ma zle, Harrelson je fantastický herec, ale dúfal som, že uvidím The Stath v centre mesta a možno sa pokúsim konečne s ním získať rozhovor; žiaľ, nikdy to tak nemalo byť a po zhliadnutí hotového filmu je asi lepšie, že Statham zostal preč.

Muž z Toronta nie je strašný a párkrát sa zasmeje pri niektorých pôsobivých akčných scénkach, no nič z toho nepôsobí sviežo alebo nové so scenárom, ktorý nie je taký vtipný, ako by mohol byť. Samotné Toronto v skutočnosti nie je veľkou súčasťou filmu; Dúfal som, že uvidím veľa známych pamiatok, a hoci tu máme niekoľko scén, samotné mesto nehrá veľkú úlohu. Stále čakám na bojovú scénu na vrchole CN Tower, ale nič také tu nemáme.

Aby som bol úprimný, tiež nie som najväčší fanúšik Kevina Harta; je v poriadku, ale nepovažujem ho za obzvlášť vtipného a v každom filme má tendenciu hrať rovnaký typ postavy (samozrejme, že aj Statham, ale to preberieme), takže tu to nie je iné. Ako som povedal, je tu niekoľko zábavných momentov, ale je to hlavne zásluha Woodyho Harrelsona, ktorý robí to najlepšie, čo dal.

Režisér filmu Expendables 3/Hitman’s Bodyguard Patrick Hughes výborne natáča akciu s niekoľkými zábavnými súbojmi a záverečných 20 minút je jasným vrcholom, no nie sú tam žiadne scény, ktoré by skutočne vynikli; takže toto je vaša štandardná zabudnuteľná tarifa Netflix, na ktorú po zhliadnutí už pravdepodobne nikdy nebudete myslieť.

Muž z Toronta mi pripomenul iný film, v ktorom sa normálny chlapík, ktorý trávi dni snívaním o lepšom živote, zasekne s nájomným vrahom, ktorý mu ukáže, že potrebuje konať, a nie sedieť na okraji, aby urobil skutočnú zmenu vo svojom živote. . V jednom momente musí normálny chlap predstierať, že je nájomný vrah so svojím zamestnávateľom, ktorého nikdy nestretol, a je to plné napätia. Tento film je Collateral s Tomom Cruisom a Jamiem Foxxom, ktorý by ste si mali pozrieť namiesto tohto, pretože je vo všetkých smeroch lepší.

Celkovo je The Man from Toronto zábavným rozptýlením a neškodnou zábavou s niekoľkými slušnými akčnými scénami, ale existuje toľko iných lepších filmov, ktoré robia to isté, takže by som ich namiesto toho odporučil pozerať.