Torpedo: U-235 (2019) Blu-ray recenzia

Torpedo: U-235 (2019) Blu-ray recenzia

Výbušné!
4

Celkom pôsobivý a napätím nabitý vojnový film s niekoľkými skvelými, nezabudnuteľnými akčnými scénami.

Zápletka: Počas vrcholiacej 2. svetovej vojny dostane odvážna skupina odbojárov samovražednú misiu, aby dopravila ukradnutú nacistickú ponorku naplnenú atómovým uránom.

Preskúmanie: Jedinečný a nebojácny tím belgických komand je povolaný, aby podnikol nemožnú misiu na vrchole 2. svetovej vojny: Trénujte tri týždne, aby ste ovládli nemeckú ponorku naplnenú zásielkou uránu, ktorú doručia do USA, aby sa udržala rovnováha vojny. možno nakloniť proti Hitlerovej zdanlivo nezastaviteľnej armáde. Tím nikdy predtým neprevádzkoval ponorku, a tak ich prezlečený nemecký kapitán rýchlo naučí základy a kvôli núdzovej situácii musia skrátiť svoj tréning a vrhnúť sa do svojej misie stále nepripravení na svoju úlohu. Dostanú sa do konfliktu s inými nemeckými ponorkami a bojovými loďami (čo vedie k niekoľkým veľmi blízkym útokom torpéd) a dokonca sa dostanú na palubu Nemcov, čo núti nováčikovskú posádku konať čisto na základe ich inštinktov prežitia, aby zostali nažive a nad vodou. Od jedného nešťastia k druhému musí posádka odpadlíkov urobiť alebo zomrieť... a dať tomu všetko, čo má, inak sa rovnováha vojny navždy posunie nesprávnym smerom.

Docela pôsobivý a napätím nabitý vojnový film s niekoľkými skvelými, nezabudnuteľnými akčnými scénami vyrobenými vo Flámsku Torpédo: U-235 v niektorých scénach ma na kraji sedadla a neustále mi to pripadalo ako podradarový trhák hodný plátien v amerických kinách. Od vyčerpávajúcich flashback scén, v ktorých nacisti zabíjajú jedného z členov posádky, až po prestrelky s lietadlami alebo uhýbanie sa torpédom a potápanie lodí, film má naozaj všetko, vrátane množstva vývoja postavy a napätia. Nie som si istý, čo som očakával, ale tento film nikdy v žiadnom oddelení neskrachoval. Od režiséra Svena Huybrechtsa.

Epic nedávno vydal naozaj pekný disk Blu-ray bez regiónu, ktorý predstavuje film vo vysokom rozlíšení, s funkciou tvorby, ako aj s trailermi, ukážkami a anglickou dabovanou verziou, ako aj s anglickými titulkami.